søndag den 24. juli 2011

Color room #68

Så har jeg sprunget ud i det og prøvet en Color room udfordring: 


Det var en kæmpe udfordring for mig! Lyserød og pink er ikke lige min stærke side.


Billedet er taget på en fisketur med min far i silende regn.


Som altid altered thickers bogstaver.



Baggrunden startede som hvid, hvor jeg har leget med mist, gesso og ink og glimmerlim.


Elsker bare de her små søde frøer fra dusty attic.


Får i også scrappet lidt her i regnen? 
Jeg vil danse soldans, så vi snart kan få lidt varme :-)
Tak fordi i kiggede forbi!

4 kommentarer:

  1. Hej Kat...

    Hvor er det en flot løsning på udfordringen.. Lækkert LO .. frække farver, skønt billede, fed tekst... og nogle skønne frøer og frækt cluster..

    Jeg dansker gerne en soldans med dig..
    Det her vejr er da ikke til at holde ud..

    SvarSlet
  2. Det er total fedt, det du hat tryllet frem der.. vild fede farver !!

    SvarSlet
  3. wow så lækre farver og teknikker og så sødt med frøen og alle de andre dejlige detaljer du har med

    SvarSlet
  4. Super fedt! og jeg så jo processen op close - meget inspirerende.

    SvarSlet