søndag den 26. juni 2011

Live kursus i modelling paste

Ja lige nu sidder jeg oppe i sommerhuset på Odden og tænkte, at jeg lige ville vise jer dette. For noget tid siden underviste jeg sammen med Eva i at lave disse lærreder med modelling paste. Det er første gang, vi underviste live, og vi var så heldige, at vi måtte låne scrapfactorys lokaler. 

Her er hvad jeg lavede under kurset.






  



Her er et andet eksempel 









Vi blev igen imponeret over, hvordan deltagerne kunne udvikle andre måder at bruge materialerne på og lege med farverne. Det var inspirerende at se live. Det håber vi ikke bliver sidste gang, men nu må vi se :o)
Nu vil jeg nyde det dejlige vejr!

Go´ søndag til jer alle :-)


1 kommentar:

  1. Uhh.. hvor er det lækkert... jeg sidder her og savler foran skærmen og tænker : "hvordan gør hun dog... " Flot- flot.. og med masser af lækre detaljer som må studeres nærmere...

    Fortsag god sommerferie i Odden...

    SvarSlet