lørdag den 2. april 2011

Tre små

Jeg havde fået tre små rammer fra min mor i rejsegave, som jeg endelig har fået brugt. Det var smadder sjovt at lave. Jeg har hentet lidt inspiration fra Anna og mixet med min egen stil. Motivet er selvfølgelig Albert og blev inspireret af farverne i hans lille elefant bidering. Jeg har lavet dem til min svigermors 70 års fødselsdag, men havde mest lyst til at beholde dem selv. Fik dog overtalt mig selv til at give dem væk alligevel! Havde oprindeligt taget et nærbillede af hver ramme, men kom sørme til at være lidt for ivrig i min sortering, så nu er der kun nærbilleder af to af dem. UPS!



Har brugt stof, modelling paste, dimsedutter, fjer, masser og masser af glimmermist. Har også mistet de små staffelier mørke.


Tak fordi du kiggede forbi og ha en fortsat god weekend ;)

3 kommentarer:

  1. wow så søde rammer du har lavet, lækre farver du har brugt

    SvarSlet
  2. Øjj, hvor er de bare lækre....
    Kan sandelig godt forstå at de var svære at forære væk....

    SvarSlet