søndag den 6. marts 2011

Forår

Jaaa nu skinner solen, og jeg kan næsten mærke foråret helt ud i tæerne. Vi er nu nået til 2. udfordring i scrapsisters kortmester. Her skulle vi lifte et kort (lavet af Henriette), hvor jeg blev inspireret af fuglene og bladene og fik lyst til at lave et rigtigt forårs kort. Derudover skulle der være noget gult og en sløjfe på kortet. Sløjfen gav mig næsten grå hår i hovedet, men fik den løst ved hjælp af en pebbles. 



Pebbles med pigen, der har en sløjfe rundt om livet.


Brugt modelling paste til baggrunden.



Ha en rigtig dejlig forårsdag :o)

3 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort i rigtig solskinsfarver. Jeg er misundelig over din løsning med sløjfen, bare jeg selv havde tænkt på det.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et helt fantastisk kort..
    skønne farver og fed teknik med båndene.

    Jeg havde også problemer med min sløjfe - og overvejede blot at lade det være den på mit stempel.

    SvarSlet
  3. super lækkert brug af pastaen, flotte farver du har brugt

    SvarSlet